Carlsberg zadowolony z 2017 roku

Marka Carlsberg Polska zanotowała w ubiegłym roku dobre wyniki. Jak podaje biuro prasowe, Carlsberg Polska zwiększył swoje udziały ilościowe o 1,9 punktu procentowego do 19,6 proc. i wartościowe o 1,5 punktu procentowego do 18,6 proc. W tym okresie branża piwna zanotowała nieznaczny spadek sprzedaży – ilościowo o 2,4 proc., wartościowo o 1,3 proc. Co ważne, po raz pierwszy od lat wzrosła cena za litr piwa o 1,2 proc. powodując, że spadek wartości był mniejszy niż wolumenu.

W zeszłym roku marka nie tylko umocniła swoje produkty, ale także wprowadziła nowe: Okocim Polskie ALE, Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi, Somersby Apple Secco Taste oraz Żatecky Svetly Leżak. Te nowości oraz inne stałe produkty piwne cieszyły się popularnością wśród konsumentów.

Źródło: Carlsberg Polska