Danonki zachęcają do dbania o środowisko

Od stycznia ruszyła sprzedaż promocyjnych opakowań Danonków z magnesami prezentującymi bohatera marki - Danonka. W kolekcji dostępnych jest 10 wzorów. Celem akcji i zbierania gadżetów jest promowanie dbania o środowisko naturalne. Każdy magnes przedstawia naturę i sposoby zaprzyjaźnienia się z nią, m.in. sadzenie drzew, podlewanie roślin.

W ramach kampanii maluchy mogą również zajrzeć do edukacyjnych książeczek, a na stronie www zagrać w grę nawiązującą do kampanii.

Warto wspomnieć, że jogurty Danonki posiadają witaminę D i wapń, które są budulcem kości u dzieci. Mają także pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

– Tworzymy pyszne i wartościowe produkty dla dzieci, chcemy teraz także zaoferować ich rodzicom proste narzędzie, które umożliwi naukę o różnych aspektach ochrony środowiska podczas wspólnej zabawy. Nasze serki i jogurty smakują dzieciom, a dzięki kolekcji magnesów pomogą im  poznać kolorowy świat natury – mówi Natalia Brewczyńska, starszy kierownik ds. aktywacji marki Danonki.

Źródło: informacja prasowa Danone/fot. Danone