OSM Łowicz: Rynek mleczarski jest bardzo dynamiczny


Polski rynek mleczarski jest bardzo dynamiczny. To ciągła zmiana, którą warunkują ceny tłuszczu a także panujące na nim trendy – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

W tym momencie w branży trwają poszukiwania jak najlepszych rozwiązań na produkcję ze znacznie mniejszą ilością cukru. - W OSM Łowicz cały czas pracujemy nad wprowadzeniem nowej gamy jogurtów właśnie bez laktozy, a także wysokobiałkowych – co jest kolejnym trendem, który pojawił się na rynku. Nakierowany jest na osoby uprawiające sporty i dbające o swój wygląd – mówi dyrektor Walerjańczyk.

Podkreśla, że mleczarnia cały czas podąża za zmianami. - Jesteśmy gotowi podejmować nowe wyzwania. Najlepiej świadczy o tym fakt, że sami wyznaczamy sobie nowe cele odpowiadając na zapotrzebowanie konsumentów. Tak chociażby powstały jogurty Lavita, czyli produkty fermentowane do picia. Są to trzy smaki z dodatkiem warzyw – marchwi i buraka – owoców oraz zbóż. Zawierają wysokiej jakości produkty, wśród nich orkisz i otręby żytnie. Od razu zostały zaakceptowane i pozytywnie ocenione przez naszych klientów – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Źródło: Informacja prasowa OSM Łowicz