Przekąski od Henryka Kani wchodzą na rynek

Boczkowe chipsy, mięsne chipsy, jerky classic, kabanoski, mini paróweczki i nowe smaki - takie nowości na ten rok przygotowała marka ZM Henryk Kania. To innowacyjny produkt, na rynku mało jest firm, które mają mięsne przekąski wśród swoich wyrobów.

Taka forma słonych przekąsek przypadła już do gustu Amerykanom. Pora na Polaków i testowanie ich kubków smakowych. Mała forma produktów pozwala pożywić się w ciągu dnia w różnych sytuacjach - w podróży, na szybko w pracy lub w przerwie szkolnej.

– Dziś już 1/5 społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już ponad 60 proc. Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Firma ZM Henryk Kania S.A. należy do liderów wyrobów wędliniarskich na rynku. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Źródło/fot.: inf. prasowa Henryk Kania